„Zelta monēta 2013” galvenās balvas saņem Swedbank, SEB bankas un Citadele bankas jaunie pakalpojumi
15.03.2013

Piektdien, 15. martā tika pasniegtas balvas pirmā banku pakalpojumu konkursa „Zelta monēta 2013” uzvarētājiem piecās kategorijās.

Galveno balvu kategorijā „Pakalpojums fiziskām personām” saņēma SEB bankas projekts „E-karte – daudzfunkcionāla, personalizēta bezkontaktu karte”, otrajā un trešajā vietā atstājot divus Swedbank piedāvājumus – pirmo virtuālo filiāli sociālajā tīklā Draugiem.lv un mobilo aplikāciju.

Kategorijā „Pakalpojums juridiskām personām” galveno balvu saņēma Swedbank izveidotais uzņēmumu tīkls „Business Network”, otrajā vietā ierindojās SEB bankas Uzņēmuma finanšu modelētājs, savukārt trešajā vietā – Baltic International Bank piedāvātais mobilais Digipass.

Vismazāk pieteikumu dalībai konkursā bija pieteikts kategorijā „Finanšu pakalpojumu eksports”, tādēļ žūrija izmantoja nolikumā piešķirtās tiesības galveno balvu nepiešķirt, un abi projekti izkārtojās šādā secībā: pirmā vieta Reģionālās investīciju bankas pakalpojumam „Karte MasterCard World Signia”, otrā vieta Citadele bankas pakalpojumam „Concierge serviss nerezidentu klientiem – integrēts ar Visa sistēmu”.

Savukārt kategorijā „Ilgtspējas projekti” bankas bija iesniegušas daudzus interesantus, daudzveidīgus projektus. Žūrijas augstāko vērtējumu izpelnījās un galveno balvu ieguva Swedbank „Iespējamās misijas „Direktoru klubs””, otrajā vietā ir DNB bankas DNB banka „TRY programma jauniešiem”, trešajā vietā – Nordea bankas Naudas skola.

Klientu balsojumā, kurā divu nedēļu laikā portālā Delfi apmeklētāji varēja balsot par 11 finālistiem, galveno balvu ieguva Citadele bankas pakalpojums „Concierge serviss nerezidentu klientiem – integrēts ar Visa sistēmu”. Tam seko Swedbank „Iespējamās misijas „Direktoru klubs”” un SEB bankas „E-karte”.

Konkursa „Zelta monēta 2013” rezultāti

Pakalpojums fiziskām personām
1.        SEB banka „E-karte – daudzfunkcionāla, personalizēta bezkontaktu karte”
2.        Swedbank „Pirmā filiāle sociālajos tīklos - Swedbank virtuālā filiāle Draugiem.lv”
3.        Swedbank „Swedbank mobilā aplikācija”
4.        Swedbank „Programma „Gudrie punkti””
5.        Nordea banka „Nordea mobilā aplikācija – tava banka telefonā 24/7”
6.        NORVIK BANKA „NORVIK Meta Trader, tā mobilās aplikācijas”
7.-9.    Citadele banka „Jaunas maksājumu kartes pa pastu”
7.-9.    DBN banka „Informācija klientiem par Mantiskā stāvokļa deklarāciju”
7.-9.    SEB banka „Kredītmaksājumu apdrošināšana”
10.    Citadele banka „SMS bankas pakalpojumu paplašināšana”

Pakalpojums juridiskām personām
1.        Swedbank „Swedbank uzņēmumu tīkls Business Network”
2.    SEB banka „Uzņēmuma finanšu modelētājs”
3.    Baltic International Bank „Mobilais DigiPass”
4.    UniCredit Bank „SEPA tiešā debeta pilns pakalpojumu klāsts”
5.    Danske Bank „Danske eBanka, jaunā versija”
6.    Citadele banka „SMS bankas pakalpojumu paplašināšana”

Finanšu pakalpojumu eksports
1.    Reģionālā investīciju banka „Karte MasterCard World Signia”
2.    Citadele banka „Concierge serviss nerezidentu klientiem - integrēts ar Visa sistēmu”

Ilgtspējas projekti
1.    Swedbank „Iespējamās misijas „Direktoru klubs””
2.    DNB banka „TRY programma jauniešiem”
3.    Nordea banka „Nordea Naudas skola”
4.    DNB banka „DNB uzkrājumu programma”
5.-6.    SEB banka „E-karte - daudzfunkcionāla, personalizēta bezkontaktu karte”
5.-6.    Swedbank „Sociālo projektu konkurss studentiem „OPEN MIND””
7.    SEB banka „Kredītmaksājumu apdrošināšana”
8.    Danske Bank „Veidlapu pārveidošana elektroniskā formātā”

Klientu balsojums
1.    Citadele banka „Concierge serviss nerezidentu klientiem - integrēts ar Visa sistēmu”
2.    Swedbank „Iespējamās misijas „Direktoru klubs””
3.    SEB banka „E-karte – daudzfunkcionāla, personalizēta bezkontaktu karte”
4.    DNB banka „TRY programma jauniešiem”
5.    Swedbank „Swedbank uzņēmumu tīkls Business Network”
6.    Swedbank „Swedbank mobilā aplikācija”
7.    Swedbank „Pirmā filiāle sociālajos tīklos - Swedbank virtuālā filiāle Draugiem.lv”
8.    Baltic International Bank „Mobilais DigiPass”
9.    Nordea banka „Nordea Naudas skola”
10.    Reģionālā investīciju banka „Karte MasterCard World Signia”
11.    SEB banka „Uzņēmuma finanšu modelētājs”

Pasniedzot balvas, žūrijas priekšsēdētājs, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš atzīmēja:
„Bankas ir ļoti nozīmīgi biznesa vides spēlētāji – to sniegtie pakalpojumi lielā mērā ietekmē ikviena uzņēmuma konkurētspēju kā vietējā, tā starptautiskajā tirgū. Tādēļ gandarījums, ka Latvijā strādājošās bankas mērķtiecīgi darbojas jaunu, daudzveidīgu un inovatīvu produktu izstrādē, kurus „Zelta monētas 2013” komisijā izvērtējām. Kā uzņēmēju biedrības vadītājam īpašs prieks starp uzvaras lauru plūcējiem redzēt arī bankas – LTRK biedrus! Nākamo gadu „Zelta monētas” konkursiem vēlos iezīmēt pakalpojumu attīstības virzienu, kuram manā vērtējumā vēl ir augsts nākotnes izaugsmes potenciāls - e-risinājumi, īpaši business to business pakalpojumu segmentā.”

Savukārt Latvijas Komercbanku asociācijas prezidents Mārtiņš Bičevskis uzsvēra šī konkursa nozīmību, lai parādītu, ka banku nozare pastāvīgi attīstās, meklē jaunus, klientiem noderīgus risinājumus, turklāt šim mērķim izmanto gan jaunās tehnoloģijas, gan jaunus kanālus un mūsdienīgas iespējas.

Konkursu „Zelta monēta 2013” Latvijas Komercbanku asociācija šogad rīkoja pirmo reizi, lai apkopotu un izceltu banku labāko praksi, popularizētu jaunākos un klientiem noderīgākos produktus un pakalpojumus, kā arī veicinātu jaunu šādu produktu radīšanu, izmantojot visas mūsdienīgās tehnoloģijas un risinājumus. Kopumā konkursā piedalījās 10 bankas un dalībai iesniedza 26 pakalpojumus, apliecinot, ka tām ir daudz jaunu, interesantu piedāvājumu klientiem.

Noslēgusies balsošana par banku pakalpojumu konkursa „Zelta monēta 2013” finālistiem
15.02.2013

Noslēgusies balsošana par „Klientu balvas” ieguvēju banku pakalpojumu konkursā „Zelta monēta 2013”. Balsošanā no 1. februāra līdz 14. februārim portālā Delfi bija iespēja balsot par vienu no 11 konkursa finālistiem, kas pretendē uz balvu četrās dažādās kategorijās. Balvu pasniegšanas pasākums plānots marta vidū.
Konkursa finālisti (alfabētiskā secībā pēc bankas nosaukuma):

Kategorijā „Pakalpojums privātpersonām”:
1)    SEB banka „E-karte – daudzfunkcionāla, personalizēta bezkontaktu karte”
2)    Swedbank „Pirmā filiāle sociālajos tīklos – Swedbank virtuālā filiāle Draugiem.lv”
3)    Swedbank „Swedbank mobilā aplikācija”

Kategorijā „Pakalpojums juridiskām personām”:
1)    Baltic International Bank „Mobilais DigiPass”
2)    SEB banka „Uzņēmuma finanšu modelētājs”
3)    Swedbank „Swedbank uzņēmumu tīkls „Business Network””

Kategorijā „Finanšu pakalpojumu eksports”:
1)    banka Citadele „Concierge serviss nerezidentu klientiem – integrēts ar VISA sistēmu”
2)    Reģionālā investīciju banka „Karte MasterCard World Signia”

Kategorijā ilgtspējas projekti:
1)    DNB banka „TRY programma jauniešiem”
2)    Nordea banka „Nordea Naudas skola”
3)    Swedbank „Iespējamās misijas „Direktoru klubs”’

Kopumā bankas dalībai konkursā iesniedza 26 pakalpojumus, apliecinot, ka tām ir daudz jaunu, interesantu piedāvājumu klientiem.

Iesniegto pieteikumu vērtēšanu divās kārtās veic un uzvarētājus katrā kategorijā noskaidro neatkarīga žūrija: Jānis Endziņš, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras valdes priekšsēdētājs, žūrijas priekšsēdētājs, Dace Avena, Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūta vadītāja, Normans Beikmanis, Banku augstskolas Studentu padomes priekšsēdētājs, Arnis Ozols, a/s Delfi valdes priekšsēdētājs, Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore. Žūrija, vērtējot iesniegtos pieteikumus, ņem vērā ieguvumu klientiem, ieguvumu sabiedrībai un ekonomikai no katra konkrētā pakalpojuma vai risinājuma, oriģinalitāti, atraktivitāti, vienkāršību, lietošanas ērtumu, ieguvumu sadarbības partneriem, pieejamību Latvijā un eksporta potenciālu.

Konkursu „Zelta monēta 2013” šogad pirmo reizi rīko Latvijas Komercbanku asociācija (LKA) sadarbībā ar portālu Delfi, un tā mērķis ir gan apkopot, gan izcelt banku labāko praksi, popularizēt banku jaunākos un klientiem noderīgākos produktus un pakalpojumus, kā arī veicināt jaunu šādu produktu radīšanu, izmantojot visas mūsdienīgās tehnoloģijas un risinājumus. 


Turpinās balsošana par banku pakalpojumu konkursa „Zelta monēta 2013” finālistiem
06.02.2013

Visiem banku klientiem joprojām ir iespēja nobalsot par 2012. gada labāko, noderīgāko un inovatīvāko banku pakalpojumu – portālā Delfi līdz 14. februārim turpinās balsojums par „Klientu balvas” ieguvēju banku pakalpojumu konkursā „Zelta monēta 2013”.

Konkursa „Zelta monēta 2013” finālisti (alfabētiskā secībā pēc bankas nosaukuma):
Kategorijā „Pakalpojums fiziskām personām”:
1)    SEB banka „E-karte – daudzfunkcionāla, personalizēta bezkontaktu karte”
2)    Swedbank „Pirmā filiāle sociālajos tīklos – Swedbank virtuālā filiāle Draugiem.lv”
3)    Swedbank „Swedbank mobilā aplikācija”
Kategorijā „Pakalpojums juridiskām personām”:
1)    Baltic International Bank „Mobilais DigiPass”
2)    SEB banka „Uzņēmuma finanšu modelētājs”
3)    Swedbank „Swedbank uzņēmumu tīkls „Business Network””
Kategorijā „Finanšu pakalpojumu eksports”:
1)    banka Citadele „Concierge serviss nerezidentu klientiem – integrēts ar VISA sistēmu”
2)    Reģionālā investīciju banka „Karte MasterCard World Signia”
Kategorijā ilgtspējas projekti:
1)    DNB banka „TRY programma jauniešiem”
2)    Nordea banka „Nordea Naudas skola”
3)    Swedbank „Iespējamās misijas „Direktoru klubs”’

Konkurss „Zelta monēta 2013” šogad tiek rīkots pirmo reizi, lai gan apkopotu, gan izceltu banku labāko praksi, popularizētu banku jaunākos un klientiem noderīgākos produktus un pakalpojumus, kā arī veicinātu jaunu šādu produktu radīšanu, izmantojot visas mūsdienīgās tehnoloģijas un risinājumus. Kopumā bankas dalībai konkursā iesniedza 26 pakalpojumus, apliecinot, ka tām ir daudz jaunu, interesantu piedāvājumu klientiem.
 

Sākas klientu balsošana par banku pakalpojumu konkursa „Zelta monēta 2013” finālistiem
01.02.2013

Piektdien, 1. februārī sākas klientu balsošana, lai noskaidrotu „Klientu balvas” ieguvēju banku pakalpojumu konkursā „Zelta monēta 2013”. Balsošana notiks portālā Delfi un turpināsies divas nedēļas, un klientiem ir iespēja balsot par vienu no 11 konkursa finālistiem, kas pretendē uz balvu četrās dažādās kategorijās.

Konkursa finālisti (alfabētiskā secībā pēc bankas nosaukuma):
Kategorijā „Pakalpojums fiziskām tpersonām”:
1)    SEB banka „E-karte – daudzfunkcionāla, personalizēta bezkontaktu karte”
2)    Swedbank „Pirmā filiāle sociālajos tīklos – Swedbank virtuālā filiāle Draugiem.lv”
3)    Swedbank „Swedbank mobilā aplikācija”
Kategorijā „Pakalpojums juridiskām personām”:
1)    Baltic International Bank „Mobilais DigiPass”
2)    SEB banka „Uzņēmuma finanšu modelētājs”
3)    Swedbank „Swedbank uzņēmumu tīkls „Business Network””
Kategorijā „Finanšu pakalpojumu eksports”:
1)    banka Citadele „Concierge serviss nerezidentu klientiem – integrēts ar VISA sistēmu”
2)    Reģionālā investīciju banka „Karte MasterCard World Signia”
Kategorijā :Ilgtspējas projekti":
1)    DNB banka „TRY programma jauniešiem”
2)    Nordea banka „Nordea Naudas skola”
3)    Swedbank „Iespējamās misijas „Direktoru klubs”’

Balsošanas adrese: http://www.delfi.lv/bizness/komerczinas/nobalso-par-labako-banku-pakalpojumu-konkursa-zelta-moneta-2013.d?id=43020056

Kopumā bankas dalībai konkursā iesniedza 26 pakalpojumus, apliecinot, ka tām ir daudz jaunu, interesantu piedāvājumu klientiem.

Iesniegto pieteikumu vērtēšanu divās kārtās veic un uzvarētājus katrā kategorijā noskaidro neatkarīga žūrija: Jānis Endziņš, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras valdes priekšsēdētājs, žūrijas priekšsēdētājs, Dace Avena, Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūta vadītāja, Normans Beikmanis, Banku augstskolas Studentu padomes priekšsēdētājs, Arnis Ozols, a/s Delfi valdes priekšsēdētājs, Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore. Žūrija, vērtējot iesniegtos pieteikumus, ņem vērā ieguvumu klientiem, ieguvumu sabiedrībai un ekonomikai no katra konkrētā pakalpojuma vai risinājuma, oriģinalitāti, atraktivitāti, vienkāršību, lietošanas ērtumu, ieguvumu sadarbības partneriem, pieejamību Latvijā un eksporta potenciālu.

Konkursu „Zelta monēta 2013” šogad pirmo reizi rīko Latvijas Komercbanku asociācija (LKA) sadarbībā ar portālu Delfi, un tā mērķis ir gan apkopot, gan izcelt banku labāko praksi, popularizēt banku jaunākos un klientiem noderīgākos produktus un pakalpojumus, kā arī veicināt jaunu šādu produktu radīšanu, izmantojot visas mūsdienīgās tehnoloģijas un risinājumus.
 

Noskaidroti banku pakalpojumu konkursa „Zelta monēta 2013” finālisti
31.01.2013

Banku pakalpojumu konkursā „Zelta monēta 2013” noskaidroti finālisti, kas cīnīsies gan par klientu balvu, gan arī par uzvaru katrā kategorijā. Pēc žūrijas vērtējuma uz otro kārtu tiks virzīti kopumā 11 dažādu banku pakalpojumi.

Konkursa finālisti (alfabētiskā secībā pēc bankas nosaukuma):
Kategorijā „Pakalpojums fiziskām personām”:
1)    SEB banka „E-karte – daudzfunkcionāla, personalizēta bezkontaktu karte”
2)    Swedbank „Pirmā filiāle sociālajos tīklos – Swedbank virtuālā filiāle Draugiem.lv”
3)    Swedbank „Swedbank mobilā aplikācija”
Kategorijā „Pakalpojums juridiskām personām”:

1)    Baltic International Bank „Mobilais DigiPass”
2)    SEB banka „Uzņēmuma finanšu modelētājs”
3)    Swedbank „Swedbank uzņēmumu tīkls „Business Network””
Kategorijā „Finanšu pakalpojumu eksports”:
1)    banka Citadele „Concierge serviss nerezidentu klientiem – integrēts ar VISA sistēmu”
2)    Reģionālā investīciju banka „Karte MasterCard World Signia”
Kategorijā "Ilgtspējas projekti":
1)    DNB banka „TRY programma jauniešiem”
2)    Nordea banka „Nordea Naudas skola”
3)    Swedbank „Iespējamās misijas „Direktoru klubs”’

Turpmākās divas nedēļas, sākot no 1. februāra, par pirmās kārtas uzvarētājiem varēs balsot portālā Delfi, tā noskaidrojot „Klientu balvas” saņēmēju.

Kopumā bankas dalībai konkursā iesniedza 26 pakalpojumus, apliecinot, ka tām ir daudz jaunu, interesantu piedāvājumu klientiem. Bez finālistiem konkursā vēl bija iesniegti šādi pieteikumi (alfabētiskā secībā pēc bankas nosaukuma):
•    banka Citadele „Jaunas maksājumu kartes pa pastu”
•    banka Citadele „SMS bankas pakalpojumu paplašināšana”
•    Danske Bank „Danske eBanka, jaunā versija”
•    Danske Bank „Veidlapu pārveidošana elektroniskā formātā”
•    DNB banka „DNB uzkrājumu programma”
•    DNB banka „Informācija klientiem par Mantiskā stāvokļa deklarāciju”
•    Nordea banka „Nordea mobilā aplikācija – tava banka telefonā 24/7”
•    NORVIK BANKA „NORVIK Meta Trader, tā mobilās aplikācijas”
•    SEB banka „Kredītmaksājumu apdrošināšana”
•    Swedbank „Programma „Gudrie punkti””
•    Swedbank „Sociālo projektu konkurss studentiem „OPEN MIND””
•    UniCredit Bank „SEPA tiešā debeta pilns pakalpojumu klāsts (aktīvā un pasīvā puse)”

Konkursu „Zelta monēta 2013” šogad pirmo reizi rīko Latvijas Komercbanku asociācija (LKA) sadarbībā ar portālu Delfi, un tā mērķis ir gan apkopot, gan izcelt banku labāko praksi, popularizēt banku jaunākos un klientiem noderīgākos produktus un pakalpojumus, kā arī veicināt jaunu šādu produktu radīšanu, izmantojot visas mūsdienīgās tehnoloģijas un risinājumus.

Iesniegto pieteikumu vērtēšanu divās kārtās veic un uzvarētājus katrā kategorijā noskaidro neatkarīga žūrija:
-    Jānis Endziņš, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras valdes priekšsēdētājs, žūrijas priekšsēdētājs,
-    Dace Avena, Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūta vadītāja,
-    Normans Beikmanis, Banku augstskolas Studentu padomes priekšsēdētājs,
-    Arnis Ozols, a/s Delfi valdes priekšsēdētājs,
-    Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore.
 
Žūrija, vērtējot iesniegtos pieteikumus, ņem vērā ieguvumu klientiem, ieguvumu sabiedrībai un ekonomikai no katra konkrētā pakalpojuma vai risinājuma, oriģinalitāti, atraktivitāti, vienkāršību, lietošanas ērtumu, ieguvumu sadarbības partneriem, pieejamību Latvijā un eksporta potenciālu.
 

Bankas aktīvi pieteikušas pakalpojumus konkursam Zelta monēta 2013
24.01.2013

Bankām ir daudz jaunu, interesantu piedāvājumu klientiem – to apliecina apjoms un dažādība pieteikumiem, kas saņemti dalībai konkursā banku pakalpojumiem „Zelta monēta 2013”. Kopumā konkursā startēs 26 pakalpojumi četrās dažādās kategorijās – Pakalpojums fiziskām personām, Pakalpojumus juridiskām personām, Finanšu pakalpojumu eksports un Ilgtspējas projekti.
Saņemtie pieteikumi (alfabētiskā secībā pēc bankas nosaukuma):

Pakalpojums fiziskām personām:
1.    Citadele banka „Jaunas maksājumu kartes pa pastu”
2.    Citadele banka „SMS bankas pakalpojumu paplašināšana”
3.    DBN banka „Informācija klientiem par Mantiskā stāvokļa deklarāciju”
4.    Nordea banka „Nordea mobilā aplikācija – tava banka telefonā 24/7”
5.    NORVIK BANKA „NORVIK Meta Trader, tā mobilās aplikācijas”
6.    SEB banka „E-karte - daudzfunkcionāla, personalizēta bezkontaktu karte”
7.    SEB banka „Kredītmaksājumu apdrošināšana”
8.    Swedbank „Pirmā banku filiāle sociālajos tīklos - Swedbank virtuālā filiāle Draugiem.lv”
9.    Swedbank „Programma „Gudrie punkti””
10.    Swedbank „Swedbank mobilā aplikācija”

Pakalpojums juridiskām personām
1)    Baltic International Bank „Mobilais DigiPass”
2)    Citadele banka „SMS bankas pakalpojumu paplašināšana”
3)    Danske Bank „Danske eBanka, jaunā versija”
4)    SEB banka „Uzņēmuma finanšu modelētājs”
5)    Swedbank „Swedbank uzņēmumu tīkls Business Network”
6)    UniCredit Bank „SEPA tiešā debeta pilns pakalpojumu klāsts (aktīvā un pasīvā puse)”

Finanšu pakalpojumu eksports:
1)    Citadele „Concierge serviss nerezidentu klientiem - integrēts ar Visa sistēmu”
2)    Reģionālā investīciju banka „Karte MasterCard WORLD SIGNIA”

Ilgtspējas projekti
1)    Danske Bank „Veidlapu pārveidošana elektroniskā formātā”
2)    DNB banka „TRY programma jauniešiem”
3)    DNB banka „DNB uzkrājumu programma”
4)    Nordea banka „Nordea Naudas skola”
5)    SEB banka „E-karte - daudzfunkcionāla, personalizēta bezkontaktu karte”
6)    SEB banka „Kredītmaksājumu apdrošināšana”
7)    Swedbank „Iespējamās misijas „Direktoru klubs””
8)    Swedbank „Sociālo projektu konkurss studentiem „OPEN MIND””

Konkursu „Zelta monēta 2013” šogad pirmo reizi rīko Latvijas Komercbanku asociācija (LKA), un tā mērķis ir gan apkopot, gan izcelt banku labāko praksi, popularizēt banku jaunākos un klientiem noderīgākos produktus un pakalpojumus, kā arī veicināt jaunu šādu produktu radīšanu, izmantojot visas mūsdienīgās tehnoloģijas un risinājumus. Pakalpojumus dalībai konkursā bankas varēja iesniegt no janvāra sākuma līdz 22. janvārim.

„Bankām ir idejas un risinājumi, kā padarīt klientu dzīvi ērtāku, piedāvājot pieejamākus, saprotamākus un modernākus bankas pakalpojumus. Tāpat bankas daudz uzmanības un resursu veltī ilgtspējas projektiem – tas ir, sabiedriskām aktivitātēm, veidojot un atbalstot idejas, kas tieši nav saistītas ar banku darbu, bet dod labumu visai sabiedrībai. To skaidri redzam no konkursa pieteikumu klāsta un daudzuma. Esam pat patīkami pārsteigti par banku aktivitāti, un žūriju gaida ievērojams darba apjoms! Paldies bankām par atsaucību, piedaloties konkursā,” teic LKA prezidents M.Bičevskis.

Iesniegto pieteikumu vērtēšanu divās kārtās veiks un uzvarētājus katrā kategorijā noskaidros neatkarīga žūrija:
-    Jānis Endziņš, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras valdes priekšsēdētājs, žūrijas priekšsēdētājs,
-    Dace Avena, Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūta vadītāja,
-    Normans Beikmanis, Banku augstskolas Studentu padomes priekšsēdētājs,
-    Arnis Ozols, a/s Delfi valdes priekšsēdētājs,
-    Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore.
 
Žūrija, vērtējot iesniegtos pieteikumus, ņems vērā ieguvumu klientiem, ieguvumu sabiedrībai un ekonomikai no katra konkrētā pakalpojuma vai risinājuma, oriģinalitāti, atraktivitāti, vienkāršību, lietošanas ērtumu, ieguvumu sadarbības partneriem, pieejamību Latvijā un eksporta potenciālu.

Konkursā ir paredzēts piešķirt arī speciālu Klientu balvu, kuras ieguvējs tiks noskaidrots balsojumā portālā Delfi februāra sākumā.

Konkursu rīko LKA sadarbībā ar portālu Delfi. Visi materiāli – konkursa nolikums, pieteikuma veidlapa, vērtēšanas materiāli – pieejami LKA mājas lapā /lv/aktualitates/zelta_moneta/ 
 

Sākas banku pakalpojumu pieteikšana konkursam Zelta monēta 2013
02.01.2013

Šodien, 2. janvārī, sākas banku inovatīvo pakalpojumu pieteikšana dalībai konkursā Zelta monēta 2013, kura mērķis ir popularizēt banku modernākos un klientiem noderīgākos produktus un pakalpojumus, kā arī veicināt jaunu šādu produktu radīšanu, izmantojot visas mūsdienīgās tehnoloģijas un risinājumus. Pakalpojumus dalībai konkursā iespējams pieteikt līdz 22. janvārim.

Konkursu rīko Latvijas Komercbanku asociācija (LKA) sadarbībā ar portālu Delfi. Visi materiāli – konkursa nolikums, pieteikuma veidlapa, vērtēšanas materiāli – pieejami LKA mājas lapā /lv/aktualitates/zelta_moneta/

„Konkurss gan apkopos, gan izcels banku labāko praksi. Bankas ir vienas no tehnoloģiski attīstītākajiem uzņēmumiem pakalpojumu nozarē, strādājot pēc principa – mēs esam tur, kur ir mūsu klienti. Tās pastāvīgi izstrādā un piedāvā klientiem arvien jaunus pakalpojumus un risinājumus, lai padarītu viņu finanšu jautājumu kārtošanu ērtāku un lētāku. Taču labākajā gadījumā par šiem inovatīvajiem piedāvājumiem zina tikai konkrētās bankas klienti! Publiska diskusija un vērtēšana ir labākais veids, kā veicināt klientu pieprasījumu pēc moderniem, noderīgiem un ērtiem produktiem” tā preses konferencē, paziņojot par konkursa rīkošanu, teica LKA prezidents Mārtiņš Bičevskis.

Latvijā reģistrētas bankas un ārvalstu banku filiāles ar saviem produktiem un pakalpojumiem, kas ieviesti bankas darbībā no 2012. gada 1. janvāra līdz 31. decembrim, var piedalīties konkursā četrās kategorijās:
•    Pakalpojums fiziskām personām;
•    Pakalpojums juridiskām personām;
•    Finanšu pakalpojumu eksports;
•    Ilgtspējas projekti.

Vērtēšanu divās kārtās veiks un uzvarētājus katrā kategorijā noskaidros neatkarīga žūrija:
-    Jānis Endziņš, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras valdes priekšsēdētājs, žūrijas priekšsēdētājs,
-    Dace Avena, Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūta vadītāja,
-    Normans Beikmanis, Banku augstskolas Studentu padomes priekšsēdētājs,
-    Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore,
-    Andris Ozols, a/s Delfi valdes priekšsēdētājs.

Žūrija, vērtējot iesniegtos pieteikumus, ņems vērā ieguvumu klientiem, ieguvumu sabiedrībai un ekonomikai no katra konkrētā pakalpojuma vai risinājuma, oriģinalitāti, atraktivitāti, vienkāršību, lietošanas ērtumu, ieguvumu sadarbības partneriem, pieejamību Latvijā un eksporta potenciālu.

Konkursā ir paredzēts piešķirt arī speciālu Klientu balvu, kuras ieguvējs tiks noskaidrots balsojumā portālā Delfi.

Konkursā „Zelta monēta” noskaidros noderīgāko inovatīvo banku pakalpojumu
19.12.2012

Lai popularizētu Latvijas sabiedrībā jau esošos banku modernākos un klientiem noderīgākos produktus un pakalpojumus, kā arī lai veicinātu jaunu šādu produktu radīšanu, izmantojot visas mūsdienīgās tehnoloģijas un risinājumus, Latvijas Komercbanku asociācija (LKA) 2013. gadā rīkos pirmo banku inovatīvo pakalpojumu konkursu Latvijā Zelta monēta 2013. Konkursa rīkošanas partneris ir portāls Delfi.

„To, ka klienti pozitīvi novērtē banku piedāvāto produktu un pakalpojumu kvalitāti, redzam no banku nozares reputācijas pētījumiem. Taču tas zināmā mērā ir tāds vidējās temperatūras mērījums slimnīcā. Kurš ir noderīgākais, ērtākais, inovatīvākais risinājums – to nākamgad pirmo reizi mēģināsim noskaidrot banku pakalpojumu konkursā Zelta monēta 2013,” stāsta LKA prezidents Mārtiņš Bičevskis.
„Konkurss gan apkopos, gan izcels banku labāko praksi. Bankas ir vienas no tehnoloģiski attīstītākajiem uzņēmumiem pakalpojumu nozarē, strādājot pēc principa – mēs esam tur, kur ir mūsu klienti. Tās pastāvīgi izstrādā un piedāvā klientiem arvien jaunus pakalpojumus un risinājumus, lai padarītu viņu finanšu jautājumu kārtošanu ērtāku un lētāku. Taču labākajā gadījumā par šiem inovatīvajiem piedāvājumiem zina tikai konkrētās bankas klienti! Publiska diskusija un vērtēšana ir labākais veids, kā veicināt klientu pieprasījumu pēc moderniem, noderīgiem un ērtiem produktiem” norāda LKA prezidents.

Paredzēts, ka Latvijā reģistrētas bankas un ārvalstu banku filiāles ar saviem produktiem un pakalpojumiem, kas ieviesti bankas darbībā no 2012. gada 1. janvāra līdz 31. decembrim, varēs piedalīties konkursā četrās kategorijās:
•    Pakalpojums fiziskām personām;
•    Pakalpojums juridiskām personām;
•    Finanšu pakalpojumu eksports;
•    Ilgtspējas projekti.

Vērtēšanu divās kārtās veiks un uzvarētājus katrā kategorijā noskaidros neatkarīga žūrija piecu dalībnieku sastāvā, pārstāvot gan fiziskas, gan juridiskas personas, gan korporatīvās sociālās atbildības speciālistus, gan patērētāju interešu aizstāvjus un medijus. Žūriju vadīs Jānis Endziņš, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras valdes priekšsēdētājs, tajā darbosies arī Dace Avena, Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūta vadītāja, Normans Beikmanis, Banku augstskolas Studentu padomes priekšsēdētājs, Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore un Andris Ozols, a/s Delfi valdes priekšsēdētājs. Žūrija, vērtējot iesniegtos pieteikumus, ņems vērā ieguvumu klientiem, ieguvumu sabiedrībai un ekonomikai no katra konkrētā pakalpojuma vai risinājuma, oriģinalitāti, atraktivitāti, vienkāršību, lietošanas ērtumu, ieguvumu sadarbības partneriem, pieejamību Latvijā un eksporta potenciālu.

Žūrijas priekšsēdētājs J.Endziņš uzsver, ka, viņaprāt, lielākie konkursa ieguvumi gaidāmi nevis pēc uzvarētāja pasludināšanas nākamā gada sākumā, bet gan 2014. gadā, 2015. gadā un turpmāk, jo „tas būs labs stimuls bankām turpmāk radīt un piedāvāt klientiem jaunus pakalpojumus, ņemot vērā labāko praksi”.

Konkursā ir paredzēts piešķirt arī speciālu Klientu balvu, kuras ieguvējs tiks noskaidrots balsojumā portālā Delfi.

Pieteikumus bankas varēs iesniegt trīs nedēļas nākamā gada sākumā, laikā no 2013. gada 1. janvāra līdz 22. janvārim. Klientu balsojumam paredzēts atvēlēt divas nedēļas februāra sākumā, un konkursa Zelta monēta 2013 laureāti būs zināmi jau līdz nākamā gada februāra beigām.

Kontakti

Adrese

Krišjāņa Valdemāra ielā 35, Rīgā
(Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras telpās)

Tālrunis

67284561

E-pasta adrese:

tiesa [at] fstiesa.lv

Visas tiesības aizsargātas © 2020 Biedrība "Finanses un šķīrējtiesa"

Lapas karte