„Zelta monētas 2014” galvenās balvas iegūst ABLV Bank, SEB bankas un Swedbank jaunie pakalpojumi. 04.04.2014.


Piektdien, 4. aprīlī tika pasniegtas balvas banku inovatīvo pakalpojumu konkursā „Zelta monēta 2014” četrās kategorijās, un galvenās balvas ieguva ABLV Bank, SEB bankas un Swedbank jaunie pakalpojumi, konkursa finālā piedalījās arī Baltic International Bank pakalpojumi.

Galveno balvu kategorijā „Pakalpojums fiziskām un juridiskām personām” saņēma SEB bankas projekts „Digipass Nano”, otrajā un trešajā vietā atstājot divus Swedbank piedāvājumus – mobilo aplikāciju „Ātrais konta atlikums” un pakalpojumu „Skaidras naudas eiro priekšpiegāde uzņēmuma adresē”.

Kategorijā „Finanšu pakalpojumu eksports” galveno balvu saņēma ABLV Bank meitas banka Luksemburgā „ABLV Bank Luxembourg”, arī otrajā vietā ierindojās ABLV Bank pakalpojums bankas „Tirdzniecības platforma „J-Trader ABLV””, savukārt trešajā vietā – Baltic International Bank piedāvātais „Noguldījums 33”.

Savukārt kategorijā „Ilgtspējas projekti” žūrijas augstāko vērtējumu izpelnījās un galveno balvu ieguva Swedbank „E-prasmju skola”, otrajā vietā SEB bankas „Eiro komunikācijas ietvaros izveidotie izglītojošie e-risinājumi”, trešajā vietā – Baltic International Bank „BIB 20 gadu jubilejai veltītā konference ar pasaules līmeņa ekspertu piedalīšanos”.

Klientu balsojumā, kurā divu nedēļu laikā portālā Delfi apmeklētāji varēja balsot par 9 finālistiem, galveno balvu ieguva Swedbank „Skaidras naudas eiro priekšpiegāde uzņēmuma adresē”. Tam seko ABLV Bank „Tirdzniecības platforma „J-Trader ABLV” un Swedbank mobilā aplikācija “Ātrais konta atlikums”.

Pasniedzot balvas, žūrijas pārstāve, Patērētāju tiesību aizsardzības centra vadītāja Baiba Vītoliņa atzīmēja: „Pagājušais gads bankām ir bijis īpaši izaicinājumiem pilns saistībā ar eiro ieviešanu. Man ir prieks, ka bankas ir spējušas attīstīt vairākus produktus, kas atviegloja eiro ieviešanas procesu gan uzņēmējiem, gan patērētājiem. Tāpat augstu vērtēju to, ka daudzas bankas ilgtermiņā attīsta projektus, kas ir saistīti gan ar patērētāju prasmju un izglītības līmeņa veicināšanu, gan arī ar servisa līmeņa paaugstināšanu”.

Savukārt Latvijas Komercbanku asociācijas prezidents Mārtiņš Bičevskis izteica īpašu pateicību bankām, kuras arī iesniedza pieteikumus dalībai konkursā, bet šoreiz neiekļuva uzvarētāju pulkā: „Ceram, ka konkursa balva bankām ir nozīmīga atzinība par paveikto un stimulēs arī nākamgad aktīvi piedalīties šajā pasākumā, popularizējot savas inovatīvās idejas.”

Šogad LKA jau otro reizi rīkoja banku inovatīvo pakalpojumu konkursu Zelta monēta 2014, lai apkopotu un izceltu banku labāko praksi, popularizētu jaunākos un klientiem noderīgākos produktus un pakalpojumus, kā arī veicinātu jaunu šādu produktu radīšanu, izmantojot visas mūsdienīgās tehnoloģijas un risinājumus. Kopumā konkursā piedalījās 7 bankas un dalībai iesniedza 23 pakalpojumus, apliecinot, ka tām ir daudz jaunu, interesantu piedāvājumu klientiem.


Konkursa „Zelta monēta 2014” kopējie rezultāti

Kategorija „Pakalpojums fiziskām un juridiskām personām”
1.    SEB banka „Digipass Nano”
2.    Swedbank mobilā aplikācija “Ātrais konta atlikums”
3.    Swedbank „Skaidras naudas eiro priekšpiegāde uzņēmuma adresē”
4.    SEB banka „Eiro komunikācijas ietvaros izveidotie izglītojošie e-risinājumi”
5.    ABLV Bank „Riska vadības un darījumu monitoringa sistēma „Stronghold” drošai maksājumu veikšanai”
6.    banka Citadele „Monētu iemaksas akcija Maxi krājkontā”
7.    Nordea banka „Nordea „Web Serviss””
8.    ABLV Bank „Dokumentu sagatavošana internetbankā klienta vietā”
9.    Nordea banka „Ātrā autorizēšanās Internetbankā un Mobilajā aplikācijā”
10.    banka Citadele „Eiro priekšpiegāde uzņēmumiem”
11.    banka Citadele „Bankas Citadele mobilās aplikācijas sadaļa „Eiro palīgs””
12.    DNB banka „DNB internetbanka”
13.    SEB banka „Dinamo karte”
14.    banka Citadele „Membership Rewards lojalitātes programma”
15.    ABLV Bank „Izklaides jahtu iegādes finansēšanas programma”

Kategorija „Finanšu pakalpojumu eksports”
1.    ABLV Bank „Meitas banka Luksemburgā (ABLV Bank Luxembourg)”
2.    ABLV Bank „Tirdzniecības platforma „J-Trader ABLV””
3.    Baltic International Bank „Noguldījums 33”
4.    ABLV Bank ”Finansēšana pret ieguldījumu portfeļa ķīlu trīs valūtās”

Kategorija „Ilgtspējas projekti”
1.    Swedbank „E-prasmju skola”
2.    SEB banka „Eiro komunikācijas ietvaros izveidotie izglītojošie e-risinājumi”
3.    Baltic International Bank „BIB 20 gadu jubilejai veltītā konference ar pasaules līmeņa ekspertu piedalīšanos”
4.    ABLV Bank „Četri jauni ieguldījumu fondi”
5.    Nordea banka „Nordea izcila servisa kampaņa”

Klientu balva
1.    Swedbank „Skaidras naudas eiro priekšpiegāde uzņēmuma adresē”
2.    ABLV Bank „Tirdzniecības platforma „J-Trader ABLV””
3.    Swedbank „Mobilā aplikācija “Ātrais konta atlikums””
4.    SEB banka „Digipass Nano”
5.    ABLV Bank „Meitas banka Luksemburgā (ABLV Bank Luxembourg)”
6.    SEB banka „Eiro komunikācijas ietvaros izveidotie izglītojošie e-risinājumi”
7.    Swedbank „Swedbank E-prasmju skola”
8.    Baltic International Bank „BIB 20 gadu jubilejai veltītā konference ar pasaules līmeņa ekspertu piedalīšanos”
9.    Baltic International Bank „Noguldījums 33”


 

Sākas balsošana par Klientu balvu banku pakalpojumu konkursā „Zelta monēta 2014”. 19.03.2014.

Banku pakalpojumu konkursā „Zelta monēta 2014” ir sākusies balsošana par Klientu balvas ieguvēju. Balsošana notiek portālā Delfi, nobalsot var par deviņiem pakalpojumiem, kas ir iekļuvuši konkursa fināla kārtā, balsošana turpināsies līdz 31.martam.

Balsošana pieejama portālā Delfi.

Konkursa finālisti (alfabētiskā secībā pēc bankas nosaukuma):

Kategorija „Pakalpojums fiziskām un juridiskām personām”:
•    SEB banka „Digipass Nano”
•    Swedbank „Mobilā aplikācija “Ātrais konta atlikums””
•    Swedbank „Skaidras naudas eiro priekšpiegāde uzņēmuma adresē”

Kategorija „Finanšu pakalpojumu eksports”:
•    ABLV Bank „Tirdzniecības platforma „J-Trader ABLV””
•    ABLV Bank „Meitas banka Luksemburgā (ABLV Bank Luxembourg)”
•    Baltic International Bank „Noguldījums 33”

Kategorija „Ilgtspējas projekti”:
•    Baltic International Bank „BIB 20 gadu jubilejai veltītā konference ar pasaules līmeņa ekspertu piedalīšanos”
•    SEB banka „Eiro komunikācijas ietvaros izveidotie izglītojošie e-risinājumi”
•    Swedbank „Swedbank E-prasmju skola”

Kopumā septiņas bankas dalībai konkursā iesniedza 23 pakalpojumus, apliecinot, ka tām ir daudz jaunu, interesantu piedāvājumu klientiem. Bez finālistiem konkursā vēl bija iesniegti šādi pieteikumi (alfabētiskā secībā pēc bankas nosaukuma):
•    ABLV Bank „Izklaides jahtu iegādes finansēšanas programma”
•    ABLV Bank „Riska vadības un darījumu monitoringa sistēma „Stronghold” drošai maksājumu veikšanai”
•    ABLV Bank „Dokumentu sagatavošana internetbankā klienta vietā”
•    ABLV Bank ”Finansēšana pret ieguldījumu portfeļa ķīlu trīs valūtās”
•    ABLV Bank „Četri jauni ieguldījumu fondi”
•    banka Citadele „Eiro priekšpiegāde uzņēmumiem”
•    banka Citadele „Monētu iemaksas akcija Maxi krājkontā”
•    banka Citadele „Membership Rewards lojalitātes programma”
•    banka Citadele „Bankas Citadele mobilās aplikācijas sadaļa „Eiro palīgs””
•    DNB banka „DNB internetbanka”
•    Nordea banka „Ātrā autorizēšanās Internetbankā un Mobilajā aplikācijā”
•    Nordea banka „Nordea „Web Serviss””
•    Nordea banka „Nordea izcila servisa kampaņa”
•    SEB banka „Dinamo karte”

Lai popularizētu banku jaunākos un noderīgākos produktus un pakalpojumus, LKA jau otro reizi rīko banku inovatīvo pakalpojumu konkursu „Zelta monēta 2014”, kura ietvaros tiks apbalvoti labākie pakalpojumi četrās kategorijās – Pakalpojums fiziskām un juridiskām personām, Finanšu pakalpojumu eksports, Ilgtspējas projekti un Klientu balva.
 

Noskaidroti konkursa „Zelta monēta 2014” finālisti. 18.03.2014.

Banku pakalpojumu konkursā „Zelta monēta 2014” ir noskaidroti finālisti, kas cīnīsies gan par klientu balvu, gan arī par uzvaru katrā kategorijā. Pēc žūrijas vērtējuma uz otro kārtu tiks virzīti kopumā 9 dažādu banku pakalpojumi.

Konkursa finālisti (alfabētiskā secībā pēc bankas nosaukuma):

Kategorija „Pakalpojums fiziskām un juridiskām personām”:
•    SEB banka „Digipass Nano”
•    Swedbank „Mobilā aplikācija “Ātrais konta atlikums””
•    Swedbank „Skaidras naudas eiro priekšpiegāde uzņēmuma adresē”

Kategorija „Finanšu pakalpojumu eksports”:
•    ABLV Bank „Tirdzniecības platforma „J-Trader ABLV””
•    ABLV Bank „Meitas banka Luksemburgā (ABLV Bank Luxembourg)”
•    Baltic International Bank „Noguldījums 33”

Kategorija „Ilgtspējas projekti”:
•    Baltic International Bank „BIB 20 gadu jubilejai veltītā konference ar pasaules līmeņa ekspertu piedalīšanos”
•    SEB banka „Eiro komunikācijas ietvaros izveidotie izglītojošie e-risinājumi”
•    Swedbank „Swedbank E-prasmju skola”

Turpmākās divas nedēļas, līdz 31. martam, par pirmās kārtas uzvarētājiem varēs balsot portālā Delfi, tā noskaidrojot „Klientu balvas” saņēmēju. Konkursa noslēgums un uzvarētāju godināšana notiks svinīgā pasākumā 4. aprīlī plkst.11:00.

Kopumā septiņas bankas dalībai konkursā iesniedza 23 pakalpojumus, apliecinot, ka tām ir daudz jaunu, interesantu piedāvājumu klientiem. Bez finālistiem konkursā vēl bija iesniegti šādi pieteikumi (alfabētiskā secībā pēc bankas nosaukuma):
•    ABLV Bank „Izklaides jahtu iegādes finansēšanas programma”
•    ABLV Bank „Riska vadības un darījumu monitoringa sistēma „Stronghold” drošai maksājumu veikšanai”
•    ABLV Bank „Dokumentu sagatavošana internetbankā klienta vietā”
•    ABLV Bank ”Finansēšana pret ieguldījumu portfeļa ķīlu trīs valūtās”
•    ABLV Bank „Četri jauni ieguldījumu fondi”
•    banka Citadele „Eiro priekšpiegāde uzņēmumiem”
•    banka Citadele „Monētu iemaksas akcija Maxi krājkontā”
•    banka Citadele „Membership Rewards lojalitātes programma”
•    banka Citadele „Bankas Citadele mobilās aplikācijas sadaļa „Eiro palīgs””
•    DNB banka „DNB internetbanka”
•    Nordea banka „Ātrā autorizēšanās Internetbankā un Mobilajā aplikācijā”
•    Nordea banka „Nordea „Web Serviss””
•    Nordea banka „Nordea izcila servisa kampaņa”
•    SEB banka „Dinamo karte”

Lai popularizētu banku jaunākos un noderīgākos produktus un pakalpojumus, LKA jau otro reizi rīko banku inovatīvo pakalpojumu konkursu „Zelta monēta 2014”, kura ietvaros tiks apbalvoti labākie pakalpojumi četrās kategorijās – Pakalpojums fiziskām un juridiskām personām, Finanšu pakalpojumu eksports, Ilgtspējas projekti un Klientu balva.

Konkursā neatkarīgu vērtēšanu divās kārtās veic žūrija piecu cilvēku sastāvā:
•    Jānis Endziņš, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras valdes priekšsēdētājs,
•    Dace Helmane, Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūta vadītāja,
•    Andris Rībens, a/s Delfi mārketinga vadītājs,
•    Kristaps Skurba, Banku augstskolas Studentu pašpārvaldes priekšsēdētājs,
•    Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore.

Savukārt Klientu balvas ieguvējs tiks noskaidrots atklātā balsojumā portālā Delfi, kas ir LKA sadarbības partneris konkursa organizēšanā.
 
Žūrija, vērtējot iesniegtos pieteikumus, ņem vērā ieguvumu klientiem, ieguvumu sabiedrībai un ekonomikai no katra konkrētā pakalpojuma vai risinājuma, oriģinalitāti, atraktivitāti, vienkāršību, lietošanas ērtumu, ieguvumu sadarbības partneriem, pieejamību Latvijā un eksporta potenciālu.
 

Bankas aktīvi pieteikušas pakalpojumus konkursam „Zelta monēta 2014". 03.03.2014.

Lai gan pagājušajā gadā bankas lielu vērību un resursus veltīja eiro ieviešanai, tās ir izveidojušas un sākušas piedāvāt klientiem arī virkni citu jaunu pakalpojumu – to apliecina Latvijas Komercbanku asociācijas (LKA) organizētā banku pakalpojumu konkursā „Zelta monēta 2014” saņemto pieteikumu apjoms un dažādība. Kopumā šogad konkursā startēs septiņu banku 24 pakalpojumi trīs dažādās kategorijās – Pakalpojums fiziskām un juridiskām personām, Finanšu pakalpojumu eksports un Ilgtspējas projekti.
Saņemtie pieteikumi (alfabētiskā secībā pēc bankas nosaukuma):

Kategorija „Pakalpojums fiziskām un juridiskām personām”:
1.    ABLV Bank „Izklaides jahtu iegādes finansēšanas programma”
2.    ABLV Bank „Riska vadības un darījumu monitoringa sistēma „Stronghold” drošai maksājumu veikšanai”
3.    ABLV Bank „Dokumentu sagatavošana internetbankā klienta vietā”
4.    banka Citadele „Eiro priekšpiegāde uzņēmumiem”
5.    banka Citadele „Monētu iemaksas akcija Maxi krājkontā”
6.    banka Citadele „Membership Rewards lojalitātes programma”
7.    banka Citadele „Bankas Citadele mobilās aplikācijas sadaļa „Eiro palīgs””
8.    DNB banka „DNB internetbanka”
9.    Nordea banka „Ātrā autorizēšanās Internetbankā un Mobilajā aplikācijā”
10.    Nordea banka „Nordea „Web Serviss””
11.    SEB banka „Digipass Nano”
12.    SEB banka „Dinamo karte”
13.    SEB banka „Eiro komunikācijas ietvaros izveidotie izglītojošie e-risinājumi”
14.    Swedbank „Mobilā aplikācija “Ātrais konta atlikums””
15.    Swedbank „Skaidras naudas eiro priekšpiegāde uzņēmuma adresē”

Kategorija „Finanšu pakalpojumu eksports”:
1.    ABLV Bank „Tirdzniecības platforma „J-Trader ABLV””
2.    ABLV Bank ”Finansēšana pret ieguldījumu portfeļa ķīlu trīs valūtās”
3.    ABLV Bank „Meitas banka Luksemburgā (ABLV Bank Luxembourg)”
4.    Baltic International Bank „Noguldījums 33”

Kategorija „Ilgtspējas projekti”:
1.    ABLV Bank „Četri jauni ieguldījumu fondi”
2.    Baltic International Bank „BIB 20 gadu jubilejai veltītā konference ar pasaules līmeņa ekspertu piedalīšanos”
3.    Nordea banka „Nordea izcila servisa kampaņa”
4.    SEB banka „Eiro komunikācijas ietvaros izveidotie izglītojošie e-risinājumi”
5.    Swedbank „Swedbank E-prasmju skola”

Lai popularizētu banku jaunākos un noderīgākos produktus un pakalpojumus, LKA jau otro reizi rīko banku inovatīvo pakalpojumu konkursu „Zelta monēta 2014”, kura ietvaros tiks apbalvoti labākie pakalpojumi četrās kategorijās – Pakalpojums fiziskām un juridiskām personām, Finanšu pakalpojumu eksports, Ilgtspējas projekti un Klientu balva.

Konkursā neatkarīgu vērtēšanu nodrošinās žūrija piecu cilvēku sastāvā:
•    Jānis Endziņš, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras valdes priekšsēdētājs,
•    Dace Helmane, Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūta vadītāja,
•    Andris Rībens, a/s Delfi mārketinga vadītājs,
•    Kristaps Skurba, Banku augstskolas Studentu pašpārvaldes priekšsēdētājs,
•    Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore.
Savukārt Klientu balvas ieguvējs tiks noskaidrots atklātā balsojumā portālā Delfi, kas ir LKA sadarbības partneris konkursa organizēšanā.

Pieteikumus dalībai konkursā bankas varēja iesniegt līdz 1. martam, klientu balsojumam paredzēts atvēlēt divas nedēļas marta otrajā pusē, un konkursa „Zelta monēta 2014” laureāti būs zināmi jau līdz aprīļa vidum.

 

Sākas otrais banku inovatīvo pakalpojumu konkurss „Zelta monēta 2014”. 03.02.2014.

Lai popularizētu banku jaunākos un noderīgākos produktus un pakalpojumus, Latvijas Komercbanku asociācija (LKA) jau otro reizi rīko banku inovatīvo pakalpojumu konkursu Zelta monēta 2014, kura ietvaros tiks apbalvoti labākie pakalpojumi četrās kategorijās – Pakalpojums fiziskām un juridiskām personām, Finanšu pakalpojumu eksports, Ilgtspējas projekti un Klientu balva.

„Bankas pastāvīgi veido jaunus produktus un pakalpojumus, sekojot klientu vajadzībām un tehnoloģiju attīstībai, taču ne vienmēr šos piedāvājumus pamana plašāka publika un citu banku klienti. Tādēļ Latvijas Komercbanku asociācija turpina pērn iesākto tradīciju un rīko banku inovatīvo pakalpojumu konkursu „Zelta monēta” – gan lai izceltu un popularizētu labākos piedāvājumus, gan lai stimulētu bankas turpināt radīt jaunas idejas. Publiska diskusija un vērtēšana ir labākais veids, kā veicināt klientu pieprasījumu pēc moderniem, noderīgiem un ērtiem produktiem,” norāda LKA prezidents Mārtiņš Bičevskis.

Konkursā neatkarīgu vērtēšanu nodrošinās žūrija piecu cilvēku sastāvā, pārstāvot gan fiziskas un juridiskas personas, gan korporatīvās sociālās atbildības speciālistus, gan patērētāju interešu aizstāvjus un medijus, gan dažādas vecuma grupas. Žūrijā darbosies Dace Helmane, Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūta vadītāja, Jānis Endziņš, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras valdes priekšsēdētājs, Andris Rībens, a/s Delfi mārketinga vadītājs, Kristaps Skurba, Banku augstskolas Studentu pašpārvaldes priekšsēdētājs, un Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra direktore.

Žūrija, divās kārtās vērtējot iesniegtos pieteikumus, ņems vērā ieguvumu klientiem, ieguvumu sabiedrībai un ekonomikai no katra konkrētā pakalpojuma vai risinājuma, oriģinalitāti, atraktivitāti, vienkāršību, lietošanas ērtumu, ieguvumu sadarbības partneriem, pieejamību Latvijā un eksporta potenciālu. Konkursā ir paredzēts piešķirt arī speciālu Klientu balvu, kuras ieguvējs tiks noskaidrots balsojumā portālā Delfi.

Pieteikumus dalībai konkursā bankas varēs iesniegt no 3. februāra līdz 1. martam (ieskaitot), klientu balsojumam paredzēts atvēlēt divas nedēļas marta otrajā pusē, un konkursa Zelta monēta 2014 laureāti būs zināmi jau līdz aprīļa vidum.


Pērn konkursā Zelta monēta 2013 kopumā tika saņemti 26 pieteikumi no 10 bankām, un pirmās vietas ieguva:
•    kategorijā „Pakalpojums fiziskām personām” – SEB bankas E-karte;
•    kategorijā „Pakalpojums juridiskām personām” – Swedbank uzņēmumu tīkls Business Network;
•    kategorijā „Finanšu pakalpojumu eksports” – Reģionālās investīciju bankas karte MasterCard World Signia;
•    kategorijā „Ilgtspējas projekti” – Swedbank Iespējamās misijas Direktoru klubs;
•    kategorijā „Klientu balva” – bankas Citadele Concierge serviss nerezidentu klientiem.

Kontakti

Adrese

Krišjāņa Valdemāra ielā 35, Rīgā
(Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras telpās)

Tālrunis

67284561

E-pasta adrese:

tiesa [at] fstiesa.lv

Visas tiesības aizsargātas © 2020 Biedrība "Finanses un šķīrējtiesa"

Lapas karte